Clubnieuws

Corona treft ook ons clubleven !

Kantine is verplicht dicht tot 5 april.

Ter uitvoering van de maatregelen die de Federale en Vlaamse overheid hebben afgekondigd naar aanleiding van het Covid-19-virus (m.n.: “alle zogenaamde recreatieve activiteiten (sport, cultuur, folklore, enz.) worden geannuleerd, ongeacht hun omvang en of ze openbaar of privé zijn”), is tot en met vrijdag 3 april 2020 24.00 elke vorm van recreatievaart en watersport (zowel in groep als individueel) verboden op alle bevaarbare waterwegen in Vlaanderen.

Wie zijn boot te water wil laten verwittigt vooraf een havenmeester. Gezien het vaarverbod best wachten tot 4/5 april !

Opening vaarseizoen is voorzien op zaterdag 18 april 14 u.
(indien vaarverbod niet wordt uitgebreid)
Traditiegetrouw varen we naar Oudenaarde.
Gezellige Apéro op den Ponton en we voorzien een avondmaal !

Laat tijdig uw verzekering vernieuwen, inclusief voldoende dekking voor de eventuele berging-/lichtingskosten van uw vaartuig.

Vraag uw digitale waterwegenvergunning aan voor 1/4/2020 op www.visuris.be/waterwegenvergunning.

Nieuwe kaaimuur: bij dubbelliggende vrachtschepen is de doorgang een beetje nipt, ruim genoeg maar toch deze afspraak (regel): buitenvarende boten hebben steeds voorrang, binnenlopende boten wachten in de kom. Dank om die maatregel te respecteren.